Rehabilitační pomůcky
Wellness & Spa
Tepelná terapie
Rašelina
Zábaly
Zdravotnická technika
Parafín
Tejpování a tejpy
Cvičební a fitness pomůcky
Cvičební gumy Sanctband
Masážní prostředky
Sauna a pára
Tradiční čínská medicína
Hygiena, papír a doplňky
Knihy a plakáty
Tipy na dárky
TESTERY
TERAPEUTICKÝ
PRŮVODCE

ke stažení v PDF

Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná

Zpět
Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná
  • Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná - další obrázek
  • Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná - další obrázek
  • Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná - další obrázek
  • Cvičební guma Sanctband Loop (smyčka), limetka, silná - další obrázek

190
věrnostní body: 190
157 Kč bez DPH
Obj. číslo: BS000063

Varianty produktu

Dostupnost:  skladem
Doručení 25. 7. 2017
Doprava při nákupu nad 1390 Kč ZDARMA.
Poslat e-mailem
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu pro Vás.
800 888 909, info@eureko.cz

www.eureko.cz
Logo - Sanctband
Sanctband

Utáhněte smyčku tukům s posilovací gumou Loop

Co dělat, když uspěchaná doba s hodinovými přesčasy a kancelářskou prací postavě zrovna nepřeje? Vezměte do ruky posilovací gumu Loop a postavte se na odpor. Guma Loop je skvělým parťákem v boji proti nedostatku pohybu – je vám vždy k dispozici a zacvičíte si s ní i při práci.
Posilovací guma Loop je skvělá nejen do kanceláře. Okořeňte si s ní dovolenou nebo služební cestu. Čím vás přesvědčí?
  • špičkovou kvalitou potvrzenou certifikátem TÜV GS
  • bezpudrovou úpravou
  • maximálně zredukovaným obsahem bílkovin z latexu
Dejte svému tělu zabrat, ať jste kdekoli, a tešte se ze stálého přísunu endorfinu a dobré nálady, i když zrovna nemáte čas na posilovnu. Pro viditelné výsledky stačí cvičit 15 minut denně.  

Jak si upéct pěknou postavu s limetkovou cvičební gumou Loop

Bez práce nejsou koláče a bez cvičení není pěkná postava. Jaký je ale nejúčinnější recept? Hlavní ingredience efektivního cvičení s posilovací gumou Loop jsou odpor rostoucí s délkou natažení a možnost soustředit se na menší svalové skupiny. Okořeňte to dokonalou skladností a možností cvičit kdekoli a kdykoli a máte napůl vyhráno.
Máte rádi „něco ostřejšího“? Pak posilovací gumu Loop použijte jako přidaný odpor třeba při bench pressu, mrtvém tahu nebo při dřepech. Uvidíte, jak vám svaly pěkně nakynou.

Několik cviků s posilovací gumou Loop pro vaši inspiraci:

Proč je dobré brát si na cesty posilovací gumu Loop

Dáváte při cestě na dovolenou přednost letadlu, autu nebo autobusu? Tam všude na vás číhá skryté nebezpečí. Jmenuje se syndrom turistické třídy (economy class syndrome). Rozhodně není na místě ho podceňovat. Komu hrozí?
  • každému, kdo má nadváhu nebo měl někdy trombózu žil
  • ženám, které mají hormonální antikoncepci nebo prodělávají hormonální léčbu
  • komukoliv s poruchou srážlivosti krve
  • cestujícím s křečovými žilami
Co s tím? Hodně pijte, občas se projděte a zkuste čas od času rozproudit krev a uvolnit nohy. Právě při tom se vám bude hodit posilovací guma Loop. Pár jednoduchých cviků pro každého a vaše cesta za sluncem nebo byznysem bude zase o něco bezpečnější.

Několik cviků s posilovací gumou pro bezpečnější cestování

Cvik č. 1

Vložte jedno chodidlo do oka cvičební gumy Loop. Poté gumu překřižte a provlékněte skrz ni i druhé chodidlo. Nohy dejte mírně od sebe, dokud neucítíte lehký odpor posilovací gumy. Poté střídavě zvedejte levou a pravou. Paty držte po celou dobu cviku na zemi.

Cvičení proti trombóze Vyzrajte na syndrom turistické třídy s posilovací gumou Loop

Cvik č. 2

Začněte stejně jako u cviku 1. Levé a pravé koleno střídavě přitahujte směrem k hlavě. Omezeni jste pouze odporem gumy a prostorem.
Cviky na uvolnění proudění krve Uvolnění proudění krve s cvičební gumou

Cvik č. 3

Použijte stejný postup, ale tentokrát posilovací gumu navlékněte až na stehna. Při cvičení oddalujte kolena proti tahu posilovací gumy. Poté je pomalu vraťte do zahajovací pozice.
Posilování stehen s cvičební gumou Přitažení stehen k sobě

Cvik č. 4

Navlékněte posilovací gumu Loop za jedno chodidlo a chyťte ji oběma rukama. Celou nohu pak natahujte proti odporu gumy, jak vám to prostor umožní. Ve druhé fázi potom přitáhněte koleno směrem k hlavě. Rozsah cvičení závisí na okolním prostoru.

Protažení nohou s gumou Loop Přitažení nohou
Předmět *  
Název výrobku *  
Telefon *    
E-mail *    
Dotaz
* povinný údaj