Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Ohnutí v zápěstí s posilovací gumou

Výchozí pozice

Sed na židli s mírným náklonem trupu vpřed tak, že předloktí pravé horní končetiny se opírá o pravé stehno za současného podepření levou rukou, předloktí otočeno zevně (supinace), ruka podepřena není a je natažena v zápěstí (dorzální flexe).

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Oviňte Sanctband kolem pravé ruky, oba pruhy veďte dolů a zafixujte pod pravým chodidlem. Sanctband vykonává tah ruky směrem dolů, tj. natahuje v zápěstí (dorzální flexe) (obr. 235).
 
Ohnutí v zápěstí s posilovací gumou Ohnutí v zápěstí s posilovací gumou 2
Obrázek 235 Obrázek 236

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: ohýbejte ruku v zápěstí (palmární flexe) proti odporu cvičební gumy(obr. 236);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice ohnutí v zápěstí (palmární flexe) brzděte tah posilovací gumy, který provádí natažení v zápěstí (dorzální flexe), v celém průběhu pohybu, tj. z polohy ohnutí (palmární flexe) do natažení v zápěstí (dorzální flexe);

c) metoda izometrické kontrakce: zatáhněte za Sanctband, jako byste chtěli provést ohnutí v zápěstí (palmární flexe), aniž byste provedli pohyb, a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tah povolte.

Účinek cviku s posilovací gumou

Posílení svalů, které provádějí ohnutí zápěstí (palmární flexe).

Chyby a upozornění

Pohyb musí být proveden pouze v zápěstí. Trup, loketní kloub a pletenec pažní musí být při celém cviku v nezměněné pozici.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty