Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Otáčení hlavy v předklonu s posilovací gumou Sanctband

Výchozí pozice

Vzpřímený sed, hlava v předklonu (ve flexi). Cvik je možné provádět také ve stoji nebo v kleku.

Navinutí cvičební gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně v týl, oba pruhy veďte vpřed, překřižte je na čele a fixujte ovinutím kolem rukou. Paže po celou dobu cviku zůstávají v nezměněné pozici (obr. 36).
Otáčení hlavy v předklonu (rotace krční páteře ve flexi) Otáčení hlavy v předklonu (rotace krční páteře ve flexi) obrázek 2
Otáčení hlavy v předklonu - obr. 36 Otáčení hlavy v předklonu - obr. 37

Provedení cviku

  1. metoda koncentrické kontrakce: otáčejte hlavu doprava proti odporu Sanctbandu (obr. 37);
  2. metoda excentrické kontrakce: z plného otočení hlavy doprava pomalu brzděte tah Sanctbandu, který provádí otáčení hlavy doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z rotace vpravo do rotace vlevo;
  3. metoda izometrické kontrakce: zatlačte hlavou proti odporu Sanctbandu, jako byste ji chtěli otočit, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tlak povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které otáčejí hlavu v předklonu doprava.

Chyby a upozornění

Je nutné dbát na zachování výchozí pozice trupu a především pletence pažního v průběhu cviku. Pro posílení svalů, které otáčejí hlavu doleva, se posilovací guma Sanctband navíjí shodným způsobem, pouze pohyb hlavy je otáčení doleva.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty