Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Otáčení trupu (rotace) v sedu na patách

Výchozí pozice

Sed na patách, horní končetiny složeny na hrudníku. Cvik je možné provádět také ve stoji nebo v kleku.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně přes horní část trupu a přes ramena, veďte oba pruhy směrem vpřed a dolů, fixujte je u země s využitím externí pomůcky (obr. 84).
 
cvik v kleku s posilovací gumou otáčení trupu v sedu na patách proti odporu gumy
Obrázek 84 Obrázek 85

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: otáčejte trup doleva proti odporu posilovací gumy Sanctbandu (obr. 85);

b) metoda excentrické kontrakce: z otočení trupu doprava pomalu brzděte tah cvičební  gumy Sanctband, která otáčí trup doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z otočení trupu doprava do otočení doleva;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte Sanctband, jako byste chtěli otočit trup doprava, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které otáčejí trup doprava.

Chyby a upozornění

Při provádění cviku je nezbytné, aby nedocházelo k uklánění a/nebo předklánění trupu.

Poznámka: Pro posílení svalů, které otáčejí trup doleva, se Sanctband fixuje shodným způsobem, jak je popsáno, ale pohyb se provádí na stranu levou.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty