Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Předklon hlavy (flexe krční páteře)

Výchozí pozice

Vzpřímený sed, hlava v mírném záklonu. Cvik je možné provádět také ve stoji nebo v kleku.

Navinutí cvičební gumy Sanctband

  1. Položte cvičební gumu Sanctband plošně přes čelo, po pravé i levé straně jej veďte vzad, kde oba pruhy buď fixujte externí pomůckou, nebo přidržujte pravou i levou rukou. Sanctband vykonává tah směrem vzad a dolů (provádí záklon hlavy) (obr. 20).
  2. Položte posilovací gumu Sanctband plošně pod bradu, po pravé i levé straně jej veďte vzhůru. Kde oba pruhy buď fixujete externí pomůckou, nebo přidržte pravou i levou rukou. Guma Sanctband vykonává tah směrem vzhůru a vzad (provádí záklon hlavy) (obr. 21)
Předklon hlavy Předklon hlavy - cvičení s posilovací gumou Sanctband
Posilování krční páteře - obr. 20 Posilování krční páteře - obr. 21

Provedení cviku

  1. Metoda koncentrické kontrakce: předklánějte hlavu proti odporu Sanctbandu (obr. 22 a 23);
  2. Metoda excentrické kontrakce: z plného předklonu hlavy pomalu brzděte tah posilovací gumy Sanctband, který provádí záklon hlavy, v celém průběhu pohybu, tj. z předklonu do záklonu;
  3. Metoda izometrické kontrakce: zatlačte čelem nebo bradou (dle navinutí Sanctbandu) proti odporu Sanctbandu, aniž byste provedli pohyb, a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tlak povolte
Předklon hlavy - cvičení s posilovací gumou Sanctband Předklon hlavy - cvičení s posilovací gumou Sanctband
Posilování krční páteře - obr. 22 Posilování krční páteře - obr. 23

Účinek cviku

Posílení svalů, které předklání hlavu.

Chyby a upozornění

Je nutné dbát na zachování výchozí pozice trupu a především pletence pažního v průběhu cviku.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty