Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Úklon trupu (lateroflexe) v kleku s odporem Sanctbandu fixovaného pod kolenem

Výchozí pozice

Vzpřímený klek.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband na zem pod levé koleno, veďte pruh vzhůru a oviňte jej kolem levé ruky (použít je možné rovněž speciální fixační pomůcku). Posilovací guma Sanctband vykonává tah směrem do úklonu trupu vlevo (uklání trup doleva) (obr. 72).
 
cvik s posilovací gumou v kleku Úklon při cviku s posilovací gumou v kleku
Obrázek 72 Obrázek 73

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: uklánějte trup doprava proti odporu Sanctbandu (obr. 73);

b) metoda excentrické kontrakce: z úklonu trupu doprava pomalu brzděte tah cvičební gumy Sanctband, která provádí úklon trupu doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z úklonu trupu doprava do úklonu trupu doleva;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte Sanctband, aniž byste provedli úklon trupu doprava, v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které uklánějí trup doprava.

Chyby a upozornění

Při provádění cviku je nezbytné zabránit otáčení a/nebo předklonu trupu.

Poznámka: Pro posílení svalů, které uklánějí trup doleva, se Sanctband fixuje shodným způsobem, jak je popsáno, ale na pravé straně těla.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty