Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Úklon trupu (lateroflexe) v sedu se Sanctbandem fixovaným na židli

Výchozí pozice

Vzpřímený sed, mírný úklon trupu doleva, horní končetiny vzpaženy.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Posaďte se na posilovací gumu Sanctband, oba pruhy veďte vzhůru a zafixujte je za lehkého tahu ovinutím kolem pravé a levé ruky (obr. 78).
 
pohled na cvičení s posilovací gumou úklon při pohledu zezadu s gumou v rukou
Obrázek 78 Obrázek 79

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: uklánějte trup doprava proti odporu Sanctbandu, aniž byste měnili postavení horních končetin (obr. 79);

b) metoda excentrické kontrakce: z úklonu trupu doprava pomalu brzděte tah Sanctbandu, který provádí úklon trupu doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z úklonu trupu doprava do úklonu trupu doleva, aniž byste změnili postavení horních končetin;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte cvičební gumu Sanctband, aniž byste provedli úklon trupu doprava, v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které uklánějí trup doprava.

Chyby a upozornění

Při provádění cviku je nezbytné zabránit otáčení a/nebo předklonu trupu.

Poznámka: Pro posílení svalů, které uklánějí trup doleva, se Sanctband fixuje shodným způsobem, jak je popsáno, ale pohyb trupu se provádí doleva.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty