Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Veslování v sedu na zemi s posilovací gumou

Výchozí pozice

Vzpřímený sed na zemi, dolní končetiny v mírném ohnutí (flexe) v kyčelních i kolenních kloubech, horní končetiny v mírném předpažení (flexe v ramenních kloubech) a ohnutí (flexe) v loketních kloubech.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně pod chodidla, pruhy veďte směrem ke kolenům, kde je překřižte a fixujte za lehkého tahu ovinutím kolem pravé a levé ruky. Sanctband vykonává tah směrem k nohám a provádí natažení horních končetin (obr. 202).
 
Veslování s posilovací gumou Veslování s posilovací gumou 2
Obrázek 202 Obrázek 203

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: pohybujte lokty směrem vzad proti odporu cvičební gumy, tj. do mírného zapažení s ohýbáním loketních kloubů (obr. 203);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice zapažení brzděte tah posilovací gumy, který provádí
natažení a předpažení horních končetin, v celém průběhu pohybu, tj. z polohy zapažení do polohy výchozí;

c) metoda izometrické kontrakce: zatáhněte za Sanctband, jako byste chtěli pohybovat lokty vzad, aniž byste provedli pohyb, v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů pletenců pažních a svalů loketních kloubů.

Chyby a upozornění

Výchozí pozice musí být zachována po celou dobu cviku, nesmí docházet k pohybu trupu a hlavy.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty