Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Vytažení horních končetin ze vzpažení v sedu s gumou

Výchozí pozice

Vzpřímený sed na židli, horní končetiny ve vzpažení.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně na židli a posaďte se na něj. Sanctband fixujte ovinutím příslušných pruhů na pravé a levé ruce za lehkého tahu. Posilovací gumu stahuje pletence pažní (deprese pletenců pažních) (obr. 178).
 
vytažení horních končetin s posilovací gumou vytažení horních končetin s posilovací gumou
Obrázek 178 Obrázek 179

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: vytahujte vzhůru obě paže proti odporu Sanctbandu, čímž dochází ke zvedání pletenců pažních (elevace) (obr. 179);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice vytažených paží vzhůru zvednutím pletenců pažních (elevace) brzděte tah cvičební gumy, který provádí stažení paží, stažení pletenců pažních (deprese pletenců pažních), v celém průběhu pohybu, tj. z polohy vytažení (elevace) do polohy stažení (deprese) pletenců pažních;

c) metoda izometrické kontrakce: zatlačte pažemi vzhůru proti odporu posilovací gumy, aniž byste provedli pohyb, a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tlak povolte.

Účinek cviku s cvičební gumou

Posílení svalů, které zvedají ramena/pletence pažní (elevace).

Chyby a upozornění

Výchozí pozice musí být zachována po celou dobu cviku, nesmí docházet k pohybu trupu a hlavy, především k jejímu předsunování.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty