Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Záklon trupu (extenze) v kleku na jednom koleni

Výchozí pozice

Klek na jednom koleni, trup je mírně nakloněn vpřed, horní končetiny složeny na hrudníku.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně přes horní část trupu a veďte oba pruhy přes ramena směrem vpřed a dolů, kde je za lehkého tahu fixujte za pomoci externí pomůcky u země. Posilovací guma vykonává tah směrem vpřed a dolů (provádí předklon trupu) (obr. 65).
 
 
navinutí posilovací gumy v kleku tah proti odporu posilovací gumy
Obrázek 65 Obrázek 66

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: napřimujte a zaklánějte trup proti odporu Sanctbandu, aniž byste měnili pozici horních končetin (obr. 66);

b) metoda excentrické kontrakce: z napřímení a záklonu trupu pomalu brzděte tah cvičební gumy Sanctband, která provádí předklon trupu, v celém průběhu pohybu, tj. ze záklonu do předklonu;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte Sanctband, jako byste se chtěli zaklonit, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tlak povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které napřimují a zaklánějí trup.

Chyby a upozornění

Důležité je, aby cvik byl proveden skutečně pohybem trupu.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty