Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Záklon trupu (extenze) v sedu s odporem Sanctbandu kladeným přes horní končetiny

Výchozí pozice

Sed s mírným ohnutím trupu.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte posilovací gumu Sanctband přes oblast loktů, kdy horní končetiny jsou ohnuty v loketních kloubech a ruce jsou v týlu, a fixujte oba pruhy Sanctbandu za lehkého tahu pod hýžděmi. Posilovací guma Sanctband vykonává tah směrem vpřed a dolů (provádí předklon trupu) (obr. 63).
 
Navinutí posilovací gumy Sanctband Cvičení s posilovací gumou
Obrázek 63 Obrázek 64

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: napřimujte a zaklánějte trup proti odporu Sanctbandu, aniž byste měnili pozici horních končetin (obr. 64);

b) metoda excentrické kontrakce: z napřímení a záklonu trupu pomalu brzděte tah Sanctbandu, který provádí předklon trupu, v celém průběhu pohybu, tj. ze záklonu do předklonu;

c) metoda izometrické kontrakce: zatlačte lokty a aktivitou celého trupu proti odporu Sanctbandu, jako byste se chtěli zaklonit, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tlak povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které napřimují a zaklánějí trup.

Chyby a upozornění

Důležité je, aby cvik byl proveden skutečně pohybem trupu.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty