Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Záklon trupu (extenze) v sedu s odporem Sanctbandu kladeným přímo trupu

Výchozí pozice

Sed s mírným ohnutím trupu.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte posilovací gumu Sanctband plošně přes horní část zad, veďte jej přes ramena po pravé i levé straně vpřed a dolů, oba pruhy pak fixujte pod pravou a levou nohou. Posilovací guma vykonává tah směrem vpřed a dolů (provádí předklon trupu) (obr. 60). Pro cvik je možné použít také Super Loop Band (obr. 62).
základní posed a uchycení posilovací gumy narovnaný sed s posilovací gumou
Obrázek 60 Obrázek 61
 
posilovací guma super loop band
Obrázek 62
 

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: napřimujte a zaklánějte trup proti odporu Sanctbandu (obr. 61);

b) metoda excentrické kontrakce: z napřímení a záklonu trupu pomalu brzděte tah Sanctbandu, který provádí předklon trupu, v celém průběhu pohybu, tj. ze záklonu do předklonu;

c) metoda izometrické kontrakce: zatlačte zády proti odporu cvičební gumy Sanctband, jako byste se chtěli napřímit, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tlak povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které napřimují a zaklánějí trup.

Chyby a upozornění

Důležité je, aby cvik byl proveden skutečně pohybem trupu.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty