Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Záklon trupu (extenze) ve stoji

Výchozí pozice

Stoj s mírným rozkročením a předklonem trupu.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte Sanctband plošně na zem pod obě chodidla a fixujte jej ovinutím kolem rukou za lehkého napětí. Posilovací guma vykonává tah směrem vpřed a dolů (provádí předklon trupu) (obr. 67).
 
Základní uchopení posilovací gumy provádění cviku ve stoje s gumou
Obrázek 67 Obrázek 68
 

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: napřimujte a zaklánějte trup proti odporu Sanctbandu, aniž byste měnili pozici horních končetin (obr. 68);

b) metoda excentrické kontrakce: z napřímení a záklonu trupu pomalu brzděte tah gumy na cvičení Sanctband, která provádí předklon trupu, v celém průběhu pohybu, tj. ze záklonu do předklonu;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte aktivitou celého trupu Sanctband, jako byste se chtěli zaklonit, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tlak povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které napřimují a zaklánějí trup.

Chyby a upozornění

Důležité je, aby cvik byl proveden skutečně pohybem trupu.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty