Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Klik s využitím posilovací gumy Loop

Výchozí pozice

Leh na břiše, horní končetiny opřeny dlaněmi o podložku v úrovni pod rameny.

Navinutí Loop

Loop navlékněte na pravé rameno, provlékněte pravou ruku a zafixujte mezi dlaní a podložkou. Shodný postup proveďte na levé straně. Posilovací gumu přitahuje trup k podložce, ohýbá loketní klouby (flexe) (obr. 219).
 
klik s využitím posilovací gumy Loop klik s využitím posilovací gumy Loop 2 klik s využitím posilovací gumy Loop 2
Obrázek 218 Obrázek 219 Obrázek 220

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: opřete se dlaněmi pevně do podložky a natahujte horní končetiny, čímž proti odporu Loop zvedáte celé tělo od podložky (obr. 220);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice „zvednutí těla od podložky“ s nataženými horními končetinami v loketních kloubech pomalu brzděte tah cvičební gumy Loop horními končetinami, které se vracejí do mírného ohnutí v loketních kloubech;

c) metoda izometrické kontrakce: po dosažení pozice uvedené na obr. 220 je možné v této poloze několik sekund setrvat.

Účinek cviku s posilovací gumou

Posílení svalů horních končetin a pletence pažního, dále svalů trupu a zčásti svalů dolních končetin.

Chyby a upozornění

Jedná se o velmi náročný cvik, snadnější variantu cviku je možné provést s oporou o kolenní klouby místo opory o špičky nohou. Toto provedení demonstruje obr. 218 při použití Sanctbandu. Po celou dobu cviku musí být páteř v nezměněné pozici, je nutné se vyvarovat především prohnutí v bederním úseku páteře a jakémukoliv pohybu hlavy, resp. pohybu v krční páteři. Je nutné se vyvarovat pohybu pletenců ramenních především směrem vpřed (předsun) a vzhůru (elevace).

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty