Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Posilování břišních svalů proti odporu Sanctbandu v lehu na zádech

Výchozí pozice

Leh na zádech, dolní končetiny ohnuty v kyčelních kloubech (flexe) a nataženy v kloubech kolenních, horní končetiny jsou položeny podél těla, dlaně otočeny k zemi.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte posilovací gumu Sanctband přes obě chodidla a oba pruhy veďte za lehkého tahu směrem k zemi, kde je fixujte pravou a levou dlaní (obr. 56).
uchycení posilovací gumy při cviku na zádech provádění cviku s posilovací gumou na zádech
Obrázek 56 Obrázek 57

Provedení cviku s posilovací gumou

Proti odporu cvičební gumy Sanctband pohybujte nataženými dolními končetinami směrem vzhůru (ke stropu) tak, že se pánev mírně nadzvedne od země. Cvik je prováděn silou dolní části břišních svalů (obr. 57).

Účinek cviku

Posílení dolní části břišních svalů.

Chyby a upozornění

Pohyb musí být proveden plynule, pozice trupu a hlavy se během cviku nemění. Je nezbytné vyloučit zvyšování tlaku dlaní do podložky během provádění cviku (opírání se o dlaně). Dále je nezbytné dbát na pravidelné dýchání během cviku.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty