Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Natažení v loketních kloubech ve stoji s posilovací gumou

Výchozí pozice

Vzpřímený stoj, mírné rozkročení, horní končetiny podél těla, ohnuty (flexe) v loketních kloubech cca 90°.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Sanctband oviňte kolem pravé a levé ruky a ve výši nad hlavou před tělem oba pruhy zafixujte za pomoci externí pomůcky. Posilovací guma vykonává tah směrem vzhůru a vpřed, provádí tak ohnutí (flexe) v loketních kloubech (obr. 196).
 
natažení v loketních kloubech ev stoji s posilovací gumou natažení v loketních kloubech ev stoji s posilovací gumou 2
Obrázek 196 Obrázek 197

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: horní končetiny natahujte (extenze) v loketních kloubech proti odporu Sanctbandu (obr. 197);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice natažení (extenze) v loketních kloubech brzděte tah Sanctbandu, který provádí ohnutí (flexe) v loketních kloubech, v celém průběhu pohybu, tj. z natažení (extenze) do ohnutí (flexe) v loketních kloubech;

c) metoda izometrické kontrakce: zatáhněte za cvičební gumu tak, jako byste chtěli provést natažení (extenze) v loketních kloubech, pohyb horními končetinami však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tah povolte.

Účinek cviku s posilovací gumou

Posílení svalů, které provádějí natažení horních končetin v loketních kloubech (extenze).

Chyby a upozornění

Pohyb při cviku musí být prováděn pouze v loketních kloubech, pohyb nesmí být nahrazován pohybem v kloubech ramenních. Výchozí pozice musí být zachována po celou dobu cviku, nesmí docházet k pohybu trupu.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty