Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Natažení v zápěstí s posilovací gumou

Výchozí pozice

Sed na židli s mírným náklonem trupu vpřed tak, že předloktí pravé horní končetiny se opírá o pravé stehno za současného podepření levou rukou, předloktí otočeno dovnitř (pronace), ruka podepřena není a je ohnuta v zápěstí (palmární flexe).

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Oviňte Sanctband kolem pravé ruky, oba pruhy veďte dolů a zafixujte pod pravým chodidlem. Sanctband vykonává tah ruky směrem dolů, tj. ohýbá v zápěstí (palmární flexe) (obr.237).
 
natažení v zápěstí s posilovací gumou natažení v zápěstí s posilovací gumou 2
Obrázek 237 Obrázek 238

Provedení cviku

a) metoda koncentrické kontrakce: natahujte ruku v zápěstí (dorzální flexe) proti odporu posilovací gumy Sanctband (obr. 238);

b) metoda excentrické kontrakce: z pozice natažení v zápěstí (dorzální flexe) brzděte tah Sanctbandu, který provádí ohnutí v zápěstí (palmární flexe), v celém průběhu pohybu, tj. z polohy natažení (dorzální flexe) do ohnutí v zápěstí (palmární flexe);

c) metoda izometrické kontrakce: zatáhněte za Sanctband, jako byste chtěli provést natažení v zápěstí (dorzální flexe), aniž byste provedli pohyb, a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které provádějí natažení zápěstí (dorzální flexe).

Chyby a upozornění

Pohyb musí být proveden pouze v zápěstí. Trup, loketní kloub a pletenec pažní musí být při celém cviku v nezměněné pozici.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty