Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Otáčení trupu (rotace) s odporem Sanctbandu fixovaného na těle

Výchozí pozice

Vzpřímený sed.

Navinutí posilovací gumy Sanctband (pro posílení rotace doprava)

Položte Sanctband přes oblast loktů, kdy horní končetiny jsou ohnuty v loketních kloubech a ruce jsou v týlu. Posilovací gumu Sanctband pod loketními klouby překřižte a za lehkého tahu konce fixujte pod pravou a levou hýždí (obr. 82).
 
pohled na přední fixaci posilovací gumy úklon s křížově zafixovanou posilovací gumou
Obrázek 82 Obrázek 83

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: otáčejte trup doprava proti odporu Sanctbandu (obr. 83);

b) metoda excentrické kontrakce: z otočení trupu doprava pomalu brzděte tah Sanctbandu, který otáčí trup doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z otočení trupu doprava do otočení doleva;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte cvičební gumu, jako byste chtěli otočit trup doprava, pohyb však neprovádějte a v dosaženém napětí několik sekund setrvejte, poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které otáčejí trup doprava.

Chyby a upozornění

Při provádění cviku je nezbytné, aby nedocházelo k uklánění a/nebo předklánění trupu.

Poznámka: Pro posílení svalů, které otáčejí trup doleva, se Sanctband fixuje shodným způsobem, jak je popsáno, ale pohyb se provádí na stranu levou.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty