Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Posilování břišních svalů proti odporu Sanctbandu v lehu na zádech s ohnutými koleny

Výchozí pozice

Leh na zádech, dolní končetiny ohnuty v kyčelních kloubech (flexe) a kolenních kloubech, horní končetiny jsou položeny podél těla, dlaně otočeny k zemi.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Položte posilovací gumu Sanctband přes oba bérce z přední strany a oba pruhy veďte za lehkého tahu směrem k zemi, kde je fixujte pravou a levou dlaní (obr. 58).
cviky na břišní svaly s posilovací gumou provádění cviku na břicho s posilovací gumou
Obrázek 58 Obrázek 59

Provedení cviku s posilovací gumou

Proti odporu cvičební gumy Sanctband pohybujte dolními končetinami směrem vzhůru (kolena směřují ke stropu) tak, že se pánev mírně nadzvedne od země. Cvik je prováděn silou dolní části břišních svalů (obr. 59).

Účinek cviku

Posílení dolní části břišních svalů.

Chyby a upozornění

Pohyb musí být proveden plynule, pozice trupu a hlavy se během cviku nemění. Je nezbytné vyloučit zvyšování tlaku dlaní do podložky během provádění cviku (opírání se o dlaně). Dále je nezbytné dbát na pravidelné dýchání během cviku.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty