Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Úklon trupu (lateroflexe) v lehu na zádech

Výchozí pozice

Leh na zádech, dolní končetiny mírně roznoženy.

Navinutí posilovací gumy Sanctband

Sanctband oviňte kolem levé nohy, oba pruhy veďte k levé ruce, kde je za lehkého tahu fixujte ovinutím. Posilovací guma Sanctband vykonává tah směrem do úklonu trupu vlevo (uklání trup doleva) (obr. 74).
 
navinutí posilovací gumy kolem chodidla cvičení s navinutou posilovací gumou v leže
Obrázek 74 Obrázek 75

Provedení cviku s posilovací gumou

a) metoda koncentrické kontrakce: uklánějte trup doprava proti odporu Sanctbandu, aniž byste jej zvedali ze země (obr. 75);

b) metoda excentrické kontrakce: z úklonu trupu doprava pomalu brzděte tah cvičební gumy Sanctband, která provádí úklon trupu doleva, v celém průběhu pohybu, tj. z úklonu trupu doprava do úklonu trupu doleva;

c) metoda izometrické kontrakce: napněte Sanctband, aniž byste provedli úklon trupu doprava, v dosaženém napětí několik sekund setrvejte a poté tah povolte.

Účinek cviku

Posílení svalů, které uklánějí trup doprava.

Chyby a upozornění

Při provádění cviku je nezbytné, aby se trup nezvedal ze země.

Poznámka: Pro posílení svalů, které uklánějí trup doleva, se Sanctband fixuje shodným způsobem, jak je popsáno, ale na pravé straně těla.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty