Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Kroužení rameny s posilovací gumou

Výchozí pozice

Vzpřímený stoj, cvik je možné provádět také v sedu nebo v kleku.

Navinutí posilovací gumy Sanctbandu

Položte Sanctband plošně přes pravé rameno, oba pruhy za lehkého tahu veďte dolů a zafixujte pod levým chodidlem. Sanctband vykonává tah pletence ramenního směrem dolů, ovinutím celého ramene klade odpor pohybům vpřed, vzhůru i vzad (obr. 168).
 
Kroužení v ramenou s posilovací gumou Kroužení v ramenou s posilovací gumou 2
Obrázek 168 Obrázek 169
Kroužení v ramenou s posilovací gumou 3 Kroužení v ramenou s posilovací gumou 4
Obrázek 170 Obrázek 171

Provedení cviku

Proti odporu posilovací gumy provádějte „kroužení ramenem“ tak, že ramenem pohybujete směrem vpřed, dále stahujete dolů, postupujete vzad a vzhůru (obr. 169). Tento postup opakujte několikrát, následně změňte směr kroužení tak, že nejprve pohybujete ramenem vzad, dolů, vpřed a vzhůru (obr. 170). Cvik je možné provádět také s využitím posilovací gumy Sanctband – Loop (obr. 171).

Účinek cviku

Posílení svalů pletence pažního.

Ukažte mi posilovací gumy

Související produkty