Rehabilitační pomůcky
Wellness & Spa
Tepelná terapie
Rašelina
Zábaly
Zdravotnická technika
Parafín
Tejpování a tejpy
Cvičební a fitness pomůcky
Cvičební gumy Sanctband
Masážní prostředky
Sauna a pára
Tradiční čínská medicína
Hygiena, papír a doplňky
Knihy a plakáty
Tipy na dárky
TESTERY

Fit & Balance 130 cviků pro celé tělo

Chci zaslat tohoto průvodce

E-mail *
Poznámka
* povinný údaj

Stisknutím tlačítka Odeslat souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení společnosti Eureko s. r. o.

Stažením berete na vědomí, že soubor a veškerý jeho obsah podléhá autorským právům. Soubor je pro vaše osobní použití a není určen k šíření třetím osobám a k jakýmkoliv formám uveřejňování. Stejně tak není povoleno soubor modifikovat, či uveřejňovat jednotlivé části obsahu.



Fit & Balance 130 cviků pro celé tělo

Autor: Doris St-Arnaud

Komplexní průvodce nejčastějších cviků s pomocí cvičebních gum a balančních pomůcek. Najdete zde cviky s podložkou Fit & Balance a s gumou Multi Elasiband ®​. Vytvořte si svůj cvičební program pro trénink svalového systému. Příručka obsahuje technické a bezpečnostní informace a dále obrázkové návody ke cvičení formou krok za krokem.

Obsah knihy:

  1. Úvod
    Vše o rovnováze a stabilitě
    Výhody produktu Fit & Balance 
    Trénink s produktem Fit & Balance
    • Technické informace 
    • Pokrok
    • Nejdříve myslete na bezpečnost 
    • Svalový systém
  2. Cviky s podložkou Fit & Balance
    • Balanční cviky
    • Cviky pro kardiovaskulární systém
    • Cviky pro horní část těla
    • Cviky pro spodní část těla
    • Cviky pro hlavní svaly těla
  3. Cviky s gumou Multi Elastiband ®
    • Cviky na ramena
    • Cviky pro horní končetiny
    • Cviky pro horní část zad a prsní svaly
    • Cviky pro svaly stehen
    • Cviky pro hlavní svaly těla
  4. Protahování
  5. Cvičební programy

U většiny lidí efektivní cvičební program zahrnuje aerobní činnost, silový trénink a protahování. Nehledě na to, zda si vytvoříte svůj vlastní cvičební program nebo vyhledáte pomoc osobního trenéra, by Váš program měl zahrnovat balanční cviky, aby byl kompletní.

Díky cvičení na posílení rovnováhy pocítíte zlepšení koordinace, úrovně tělesné zdatnosti a držení těla a budete méně náchylní ke zraněním. Zejména starší osoby by měly do svého každodenního života zahrnout cvičení k udržení nebo zlepšení rovnováhy.

Proč? Protože smysl pro rovnováhu s věkem klesá, což může vest k pádům a zlomeninám. Díky balančnímu tréninku budete déle silní a nezávislí.

Balanční podložka Fit & Balance obecně cílí na zlepšení rovnováhy a stability kloubů. Tento manuál kombinuje cviky na rovnováhu a stabilitu s tradičními cviky. To znamená, že trénink s podložkou Fit & Balance Vám pomůže rozvinout každou ze složek fitness (sílu a vytrvalost svalů, kardiovaskulární vytrvalost a pružnost) ve spojení s nerovnováhou. Po pouhých 2–3 měsících pravidelného balančního cvičení s podložkou Fit & Balance uvidíte významné zlepšení Vašeho ovládání držení těla, rovnováhy a fyzické kondice.

Autorka Doris St-Arnaud, je specialistka na fitness, hlavní trenérka a instruktorka. Pohybuje se v odvětví fitness již déle než 25 let a je autorkou mnoha knih a DVD o fitness a cvičení s balančními pomůckami.
 

Po zadání e-mailu vám zašleme průvodce.
Soubory zasíláme ve fromátu PDF.
Prohlížeč Acrobat Reader můžete získat zde