Články  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Balanční podložka Bamusta Dois, 42 cm

-2%
Balanční podložka Bamusta Dois, 42 cm
Obj. číslo: TS100141
Výrobce: Trendy Sport


Dostupnost: Skladem
Termín doručení: 23. 1. 2018
Počet věrnostních bodů: 617
Zeptejte se
Zeptejte se
Daniel Křížek
Produktový specialista
+420 725 907 666
krizek@eureko.cz

Položit rychlý dotaz  

617  630 Kč 510 Kč bez DPH

Doprava zdarma
Při nákupu nad 1390 Kč
platíme dopravy po ČR my

Základní informace

Nosnost: 200 kg
Průměr: 42 cm
Typ: balanční podložky

Dva stupně obtížnosti v jedné balanční podložce

Balanční podložka Doins je navržena na základě filozofie postupného rozvoje svalové hmoty. Proto nabízí dva stupně obtížnosti:
  • se sundanou balanční nohou představuje základní balanční čočku, se kterou se naučíte držet rovnováhu
  • s nasazenou nohou se stává pokročilou balanční podložkou, která vám nenechá chvilku klid
Využijte výhodu dvou podložek v jedné a vybalancujte se k dokonale vyladěnému tělu. K tomu vám pomůže i plakát formátu A2 s ukázkou cviků.

Co procvičíte s balanční podložkou Dois

Balanční podložka Dois je skvělá na postupné cvičení svalů udržujících rovnováhu. Zvládnete s ní procvičit
  • horní končetiny
  • dolní končetiny
  • střed těla, který podporuje správný postoj
Díky balanční podložce Dois si zvýšíte celkovou fyzickou kondici a vyladíte celé tělo. Dosáhnete tak optimálního nastavení těla pro sporty i běžný život. Výborně ji využijete i v rehabilitaci.

Péče o balanční podložku

Zajistěte si dlouhou funkčnost vaší podložky dodržováním těchto principů:
  • Podložku skladujte naležato na suchém místě stranou od přímého slunce.
  • Podložku omývejte pouze mýdlovou vodou. Rozpouštědla a ředidla mohou narušit povrch.
  • Na podložce cvičte bez bot.
  • Po omytí podložku nesušte na radiátorech.

Zásady správného cvičení s balanční podložkou

Vždy dodržujte základní postoj:

Nohy mějte mírně rozkročené. Špičky by měly ukazovat směrem od sebe. Zachovejte rovnoměrné zatížení prstů i paty. Uvolněte zadek - pánevní kosti by měly táhnout směrem dolů. Celý hrudní koš musí být zvednutý směrem dopředu a nahoru. Ramena táhněte směrem dolů a dozadu. Bradu tlačte mírně dozadu a čelo směrem ke stropu tak, aby mezi bradou a hrudní kostí byla mezera.

Cvičte bez bot

Díky tréninku bez bot se můžete lépe soustředit na podklad a jeho vlastnosti. Nutíte tak nohu k intenzivnější stabilizaci a zlepšení statiky těla.

Soustřeďte se na to, co děláte

Při cvičení se kontrolujte v zrcadle a soustřeďte se na to, jak svaly pracují. Zvyšujte povědomí o svém těle. Jen tak se ho naučíte perfektně ovládat.

Návody

Vážení zákazníci,
neustále se snažíme vylepšovat naše služby a to i díky novým poznatkům a reakcím z praxe. A proto se naše návody průběžně aktualizují.
U vybraných kategorií posíláme s návodem i bezpečnostní list.

Pro požadovaný návod konkrétního produktu nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na info@eureko.cz
V mailové žádosti prosíme o uvedení vašeho telefonního kontaktu, který využijeme jen v případě nejasností.

Poznámka:
Při dodání produktů pro spotřebitele jsou návody v tištěné podobě vždy přiloženy.

  Návod - ​Balanční podložka Bamusta Dois, 42 cm