Články  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Balanční podložka Cuatro Pad, 47 x 38 x 6 cm, malinová

Balanční podložka Cuatro Pad, 47 x 38 x 6 cm, malinová
Obj. číslo: TS100289
Výrobce: Trendy Sport


Dostupnost: Do týdne
Termín doručení: do 8 dnů.
Počet věrnostních bodů: 1140
Zeptejte se
Zeptejte se
Daniel Křížek
Produktový specialista
+420 725 907 666
krizek@eureko.cz

Položit rychlý dotaz  

1140  942 Kč bez DPH
 Koupit

Doprava zdarma
Při nákupu nad 1390 Kč
platíme dopravy my

Základní informace

Výrobce: Trendy Sport
Velikost: 47 x 38 x 6 cm
Barva: malina
Nosnost: 200 kg

Bamusta Cuatro – tak trochu jiná balanční podložka

BA-MU-STA – to je rovnováha, svaly a stabilizace, základní pilíře vašeho zdraví. Jakmile si na tuto balanční podložku stoupnete, okamžitě začínáte cvičit rovnováhu. Jak to funguje? Díky speciální struktuře se podložka při sebemenším zatížení prohne a nutí vás zapojit svaly udržující tělo ve vzpřímené poloze. Unikátní sendvičový design vám zajistí maximální komfort a bezkonkurenční účinnost cvičení.
Čím si balanční podložka Cuatro získala popularitu?
  • má výtečné tlumicí vlastnosti, a to i při bodovém zatížení
  • nesmeká se
  • je voděodolná
  • snadno ji umyjete
Nebalancujte na hraně, když jde o výběr vhodné cvičební pomůcky. Vsaďte na balanční podložku Bamusta Cuatro a vypracujte se s ní ke zdravé a pěkně vypadající postavě.

Příklady cvičení s balanční podložkou Cuatro

Patříte mezi ty, kteří ještě necvičili s balanční podložkou? Nechte se inspirovat našim návodem. Snadno s ním za pár minut procvičíte ty nejdůležitější partie.

Druhá část cviku s balanční podložkou pro lepší stabilitu

Procvičte si stabilitu na balanční podložce

1. Rovnováha, stabilita a hluboko uložené svaly

Výchozí pozice: Stůjte jednou nohou na středu podložky. S mírně pokrčenou stojnou nohou udržujte balanc a zapojte břišní svaly.
Provedení cviku: pokrčte nohu v koleni, zdvihněte ji a zase spusťte.
Varianta: zvedejte nataženou nohu do strany a dozadu a zase zpět do výchozí pozice.

Pevná stehna a hýždě získáte cvičením s balanční podložkou

 

2. Horní část stehen, hýždě a hluboko uložené svaly

Výchozí pozice: stoupněte si na balanční podložku na šíři ramen a vyrovnejte tělo. Váhu přesuňte na paty a břicho.
Provedení cviku: Stáhněte hýždě směrem dolů a vzad. Horní část těla přitom tlačte dopředu.

Pevné hýždě a stehna s balanční podložkou

 

3. Horní část stehen, hýždě a hluboko uložené svaly

Výchozí pozice: postavte se na balanční podložku s chodidly na šíři ramen a s tělem v rovnováze. Hmotnost spočívá na patách a břiše.
Provedení cviku: Stáhněte hýždě směrem dolů. Horní část těla přitom tlačte dopředu. Pro vyšší obtížnost můžete zvedat napjaté ruce přes hlavu.
 

Cvik s balanční podložkou pro pevná vnitřní stehna
4. Vnitřní stehna a adduktory (přitahovače) stehen

Výchozí pozice: Postavte se s chodidly od sebe více než na šířku boků. Jedno chodidlo umístěte na balanční podložku.
Provedení cviku: tlačte paty do středu, špičky směřují vně a váha je na patě. Nohy ohněte, kam až vám to tělo dovolí. Horní část těla přitom držte vzpřímeně.

 

Předklon na balanční podložce pro zdravá záda

Silná a zdravá záda s balanční podložkou

5. Vzpřimovač páteře (erector spinae) a hluboko uložené svaly

Výchozí pozice: stoj na jedné noze na středu podložky.
Provedení cviku: Natáhněte ruku a nohu na protější straně těla. Udržujte rovnováhu a tlačte horní část těla co nejvíce dopředu.
 

 

6. Flexory boků, svaly horního stehna a hýždí

Výchozí pozice: postavte se přední nohou na podložku, zadní nohu dejte o krok zpět na šíři ramen. Udržujte balanc na přední noze s předním kolenem nad kotníkem.
Provedení cviku: snižujte zadní koleno k podlaze.

Cviky na šikmé břišní svaly s balanční podložkou

7. Šikmé břišní svaly a vnější strany nohou

Výchozí pozice: Postavte se jednou nohou na střed balanční podložky a vyvažte své tělo.
Provedení cviku: Nejdříve zvedněte pokrčenou nohu a poté ji pomalu natáhněte co nejdále. Horní část těla přitom nahněte dopředu.

Pevné břišní svaly s balanční podložkou

 
 

8. Šikmé břišní svaly

Výchozí pozice: Držte balanc s jednou nohou na podložce.
Provedení cviku: Zvedněte druhou nohu do strany a ohněte vzhůru napnutou paži v lokti v poloze nad kolenem.


Zajímají vás další možnosti cvičení na balančních podložkách, přečtěte si knížku Posilování s balančními pomůckami ať víte, s čím a jak se dá posilovat.

Návody

Vážení zákazníci,
neustále se snažíme vylepšovat naše služby a to i díky novým poznatkům a reakcím z praxe. A proto se naše návody průběžně aktualizují.
U vybraných kategorií posíláme s návodem i bezpečnostní list.

Pro požadovaný návod konkrétního produktu nás neváhejte kdykoliv kontaktovat na info@eureko.cz
V mailové žádosti prosíme o uvedení vašeho telefonního kontaktu, který využijeme jen v případě nejasností.

Poznámka:
Při dodání produktů pro spotřebitele jsou návody v tištěné podobě vždy přiloženy.

  Návod - Balanční podložka Cuatro Pad – 47 x 38 x 6 cm, malinová​