Články  |  Videa  |  Ke stažení  |  O nás  |  Kontakty  |  Zeptejte se  |  Návody  |  Výrobci
+420 800 888 909  |  info@eureko.cz  |  po-pá: 8 - 16  |  CZK EUR
V košíku právě máte:

 ks -  Kč  skladem

Zbavte se bolesti krční páteře s posilovací gumou

Zbavte se bolesti krční páteřeSedavé zaměstnání, nedostatek pohybu a špatné držení těla často působí nepříjemnou bolest krčních svalů a zátylku. Kromě správného držení těla při sezení nebo nebo cvičením s SM systémem docílíte úlevy a odstranění bolesti vybranými cviky s cvičební a posilovací gumou Sanctband. Cviky, které přinesou kýženou úlevu, najdete níže.

Jedná se o cvičení, která vycházejí či zasahují do dvou speciálních fyzioterapeutických konceptů – PNF (Proprioceptivní neuromuskulární facilitace) a Koncept diagnostiky a terapie funkčních poruch hybného systému dle Brüggera. Největší výhodou těchto cviků je jejich nenáročnost a tedy i dostupnost každému, komu není jeho zdraví lhostejné. Cviky zvládne každý a je možné je cvičit doma, v kanceláři, či na cestách.

Krok stranou proti odporu Sanctbandu

Krok stranou proti odporu Sanctbandu - Obrázek

Cvik kompletuje trénink na posílení krčních svalů ve vzpřímeném stoji se vzpřímenou hlavou. V tomto případě jde o úkrok do boku proti odporu gumy, kterým trénujete svaly na pravé a levé straně krku.

Krok vzad proti odporu Sanctbandu

Krok vzad proti odporu Sanctbandu - Obrázek

Vzpřímený stoj a hlava ve vzpřímené pozici jsou výchozím postojem pro provedení cviku, který je opakem pro krok vpřed proti odporu gumy. Trénujete jím svaly na zadní straně krku.

Související produkty